Har killar en prickgen?

Nej men allvarligt. Vad är det frågan om? I fredags satt vi i gruppen i skolan och diskuterade olika intressanta saker. Eller intressant....det vet jag inte:) ..men i alla fall så hävdade en utav killarna att killar prickar bättre än tjejer. Den åsikten tog jag med mig hem över helgen och de flesta killar som jag pratat med tycker inte alls att det är någon konstig åsikt utan håller helt enkelt med. Skulle det innebära att killar har en speciell "prickgen" som inte tjejer har? Går det att hitta någon speciell statistik över hur tjejer respektive killar prickar på Statistiska Centralbyrån kanske? Hmm...

Kommentarer
Postat av: Den riktiga Emeli

Ha, ha.. Helt sjukt! Hur är det då med stickning sånt som kräver prickteknik?? Å föda barn.. det kräver ju också en hel del prickteknik..
=)

2007-12-10 @ 14:37:54
URL: http://lanninge.blogg.se
Postat av: Emeli

Å hur blir det med tamponger??

2007-12-10 @ 14:42:15
Postat av: Pelle

Helt fel!
Ni kastar lika långt, lika pricksäkert, lika hårt som vi gör. Med fel hand...

2007-12-13 @ 13:17:50
URL: http://www.tjejer.ar.samre/pa.allt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0