Vadfettet fettar sig i klämvecket på pjäxan

Tog några lediga dagar för lite att unna mig lite avkoppling. Passade på att snylta in mig hos min bror och mina brorsbarn som har sportlovsvecka och tillbringar den i Sälen i den vackraste stuga jag någonsin sätt. Jag kom upp under eftermiddagen och vad passade då bättre än att mjukstarta med kvällsåkning tänkte jag. Det är ju helt otroligt hur oskönt det är med pjäxor och hur jobbigt det är att åka utför. Minns en gång när jag var mindre och sa till mamma att jag inte kunde åka för att vadfettet fettade sig i klämvecket på pjäxan. Och det är precis det som händer och lite till. Efter två åk gav jag upp och åkte tillbaka till stugan för att basta. Det är lite mer min grejJ Vet inte riktigt vad jag ville säga med dagens inlägg mer än att skicka en fjällenhälsning.


Jag hann inte md afterski utan blev tillräckligt slut av skidåkningen....


Kommentarer
Postat av: PeO

Tack Lisa, nu känner jag mig väldigt sportig.

2009-02-20 @ 15:42:03
URL: http://peowagstrom.wordpress.com
Postat av: Ann-Sofie Wågström

Själv har aldrig förstått varför man ska utsätta sig för dylik sysselsättning, när man kan sitta i soffan och mysa.



Hoppas vi ses i kväll.



Kram

Ann-Sofie

2009-02-20 @ 16:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0