Reserverat?!

Vi var ungefär ett femtiotal som lyssnade. Bortsett från att det bara var en av oss femtio som var man så var det tomt på raden längst fram. Där stod nämligen reserverat så alla satte sig bakom den raden. Strax innan projektet skulle dra igång kom Gudrun Schyman. Hon log och tittade på oss som satt bakom den främsta raden och frågade oss varför vi inte satt längst fram.
- Reserverat, det handlar bara om att ta sig själv på tillräckligt stort allvar så jag sätter mig här, sa hon.

 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Wågström

Var är du Lisa?

2009-04-02 @ 22:04:01
URL: http://annsofiewagstrom.wordpress.com
Postat av: bloggfånen

Ja var är du ?

2009-04-03 @ 18:44:48
Postat av: Lisa

Men hej på er! Kul att jag är saknad. Tack. Tror jag drabbades av skrivkramp ett tag, men jag ska komma igen:)

2009-04-03 @ 19:03:26
Postat av: Lisa

Men hej på er! Kul att jag är saknad. Tack. Tror jag drabbades av skrivkramp ett tag, men jag ska komma igen:)

2009-04-03 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0