Livebajs

Bajshumorn har inte facinerat mig särskilt mycket vad jag vill minnas. Däremot har jag ju min vän Emeli som tycker om att prata bajs. Hon anser till exempel att en av de bästa böcker som skrivits är just Bajsboken. Jag har själv inte läst den men ska köpa den och göra det med nöje. När jag börjar tänka efter så är det trots allt ganska bra att kunna prata om bajs utan att pryda ner sig i röda kinder och pinsam blick. Bajs är ju liksom bara bajs och att alla måste bajsa är ju inget nytt direkt. Hur som helst så måste jag berätta en sak till nu när jag ändå är i gång och bajsbloggar för första gången. Jag hörde nämligen att Konsthallen i Stockholm har konst på sina toaletter. Bajskonst. Det sitter en liten spegel och en kamera i botten av toalettstolarna. På väggen mittemot toalettstolen sitter en bildskärm. Resten förstår ni själva :) Bajs live! 



Kommentarer
Postat av: peo wågström

Vissa kvinnor är väldigt fascinerade av bajs.... så är det bara.

2008-08-31 @ 01:45:46
URL: http://peowagstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0