Till Nils Brown (m)

Hej Nisse! Jag lyckades förstöra din kommentar till mitt inlägg om Reinfeldt.  I din kommentar påstod du att jag påstår att bidrag går före jobb. Hoppas att det går bra att jag svarar på detta sätt istället:)

Det var ju på ett sätt väldigt trevligt att du hittade hit till min blogg. Du behöver läsa och lära dig lite om rättvisa:)
Jag har aldrig påstått att bidrag skulle gå före jobb men ni har dragit i gång en hetsjakt på människor som jag inte gillar. Sedan blir jag kall när jag tänker på de subventioner ni ger överklassen.  Kom förresten att tänka på en sak. Är du verkligen tillräckligt rik för att tjäna på en borgerlig politik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0