Omänskliga domare

Hans son får epilepsianfall så han hoppar över sargen och springer fram till honom på läktaren samtidigt som domaren blåser och pekar mot honom. Felaktigt byte. I domarens första reaktion kan jag köpa hans utvisning men efter att domaren fått den allvarliga situationen förklarad för sig kan jag inte med all förståelse jag har få klart för mig hur domaren bara kan fortsätta matchen utan att först kontrollera situationen på läktarn samt stå fast vid sitt beslut om att utvisa. Omänskligt magstark. Det finns tyvärr allt för många människor som totalt saknar fingertoppskänsla och medmänskligt jävla vett.

Kommentarer
Postat av: Nils Brown (m)

Vad är detta för konstigt agerande...verkar som jag missat något!?

2009-02-12 @ 22:54:46
URL: http://nilsbrown.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ja konstigt minst sagt....hur menar du med om du missat något? Du missade i alla fall sossarnas bandymatch i onsdags:)

2009-02-13 @ 12:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0