Helg surr......

Igår var Emma på besök hemifrån. Vi hade en så trevlig kväll som bara vi kan ha. I Harrys schlagerbar tog ett par sväng om med moderaternas politiska sekreterare Nils Brown och folkpartiets Niklas Frykman. Det var ju roligt att de i allafall delade våra intressen på dansgolvet :) Efter det var det heta diskussioner på Kebaben där vi funderade på det här med "one night stands". Hur gör egentligen de som är intresserade av sådana relationer, eller relationer men ja ni förstår vad jag menar?! Kommer bara en fråga och sedan går vederbörande till ett lämpligt ställe för att utföra handlingen och sedan somnar de för att sedan knata hem till sitt på morgonen eller...? Vad händer nästa gång det är dags att råka träffa på varandra? Ja djupa "relationsfrågor" som ni märker.....:)

Solen bländade Emma och mig i morse vilket fick oss att vakna skapligt och ta oss ut i kylan för att slippa dåligt samvete. Emma tittade sig omkring flera gånger och sa att det är så fint här i Eskilstuna. Och jag är beredd att hålla med henne fullt ut. Den bild vi båda hade med oss om Eskilstuna var inte direkt det skulle vara vackert och bra här. Mina nya erfarenheter av staden har däremot bara varit positiva. Jag trivs så bra här och det är verkligen vackert på många ställen. Eskilstuna är en bra stad.



   Det var fantastiskt väder i dag med några minusgrader och strålande sol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0